Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt L motor Ducati Blok
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
Enkel bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
2 Desmodromisch bediend
|
Cilinderinhoud:
|
992 cc
|
Koeling:
|
Lucht
|
Smeersysteem:
|
Wet Sump
|
Compressie verhouding:
|
10 : 1
|
Boring x slag:
|
94 x 71,5 mm
|
Maximum vermogen:
|
68 KW / 92 PK @ 8500 rpm
|
Maximum koppel:
|
88,3 NM @ 4500 rpm
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
225 km/h
|
Inlaatsysteem:
|
Weber-Marelli Brandstofinjectie
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Electronische Marelli
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
6
|
primaire overbrenging:
|
nb
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
Chroommolybdeen Trellisframe
|
Vering voor:
|
Hydraulische Marzocchi USD telescoopvork
|
Vering achter:
|
Enkele volledig instelbare Öhlins schokdemper
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf 298 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 220 mm
|
Wielen:
|
Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
120/70-ZR 17
|
Bandenmaat achter:
|
180/55-ZR 17
|
Lengte:
|
nb
|
Breedte:
|
nb
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
820 mm
|
Wielbasis:
|
1430 mm
|
Droog gewicht:
|
170 kg
|
Brandstof:
|
Euroloodvrij
|
Tankinhoud
|
20 ltr
|
leverbaar vanaf-tot
|
2006-
|
Opmerkingen: Foto model 2006 |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.