Technische gegevens
| Foto beschikbaar gesteld door dhr R. de Graaf
|
Motor type:
|
Viertakt V- motor
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
nb
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
nb
|
Cilinderinhoud:
|
2146,84 cc
|
Koeling:
|
nb
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
nb
|
Boring x slag:
|
4,375" x 4,375"
|
Maximum vermogen:
|
108,8 KW / 149 pk
|
Maximum koppel:
|
203,4 Nm / 150 ft.lbs
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
nb
|
Inlaatsysteem:
|
Elektronische brandstofinjectie
|
Elektrische installatie:
|
nb
|
Ontsteking:
|
nb
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
nb
|
Versnellingen:
|
5
|
primaire overbrenging:
|
nb
|
Secondaire overbrenging:
|
Belt
|
Frame Type:
|
nb
|
Vering voor:
|
Hydraulische Marzocchi telescoopvork
|
Vering achter:
|
Dubbele Penske schokdempers
|
Remmen voor:
|
Dubbel geperforeerde schijf 300 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 280 mm
|
Wielen:
|
Blackstone carbon fiber wielen
|
Bandenmaat voor:
|
130/60-VR 18
|
Bandenmaat achter:
|
240/40-Vr 18
|
Lengte:
|
86"
|
Breedte:
|
32"
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
711 mm / 28"
|
Wielbasis:
|
62"
|
Droog gewicht:
|
490 lbs
|
Brandstof:
|
nb
|
Tankinhoud
|
nb
|
leverbaar vanaf-tot
|
2008-nb
|
Opmerkingen: Van deze motor zijn er slecht 150 exemplaren gebouwd |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.