Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt IOE motor
|
Aantal cilinders:
|
1
|
Nokkenas:
|
Onderliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
F Kop
|
Cilinderinhoud:
|
32,5 Ci
|
Koeling:
|
nb
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
nb
|
Boring x slag:
|
3,12" x 3,31"
|
Maximum vermogen:
|
nb
|
Maximum koppel:
|
nb
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
nb
|
Inlaatsysteem:
|
Schebler carburateur
|
Elektrische installatie:
|
nb
|
Ontsteking:
|
Batterij en Bougie
|
Start systeem:
|
nb
|
Koppeling:
|
nb
|
Versnellingen:
|
1
|
primaire overbrenging:
|
nb
|
Secondaire overbrenging:
|
Belt
|
Frame Type:
|
nb
|
Vering voor:
|
Rigid vork
|
Vering achter:
|
Geen
|
Remmen voor:
|
nb
|
Remmen achter
|
nb
|
Wielen:
|
Spaakwielen
|
Bandenmaat voor:
|
2,5 x 28
|
Bandenmaat achter:
|
2,5 x 28
|
Lengte:
|
nb
|
Breedte:
|
nb
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
nb
|
Brandstof:
|
nb
|
Tankinhoud
|
nb
|
leverbaar vanaf-tot
|
1905-1908
|
Opmerkingen: IOE = Inlet Over Exhaust = inlaat boven uitlaat ook wel F kop of Kop / zijklepmotor genoemd omdat de inlaatklep(pen) in de cilinderkop zit(ten) en de uitlaatklep(pen) opzij van de cilinder. Dit is een tamelijk ingewikkelde constructie met twee verschillende klepbedieningen |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.