Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt L- Motor
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
Dubbele Bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
4 Desmodromisch gestuurd
|
Cilinderinhoud:
|
996 cc
|
Koeling:
|
Vloeistof
|
Smeersysteem:
|
Tandwielpomp
|
Compressie verhouding:
|
11.5 : 1
|
Boring x slag:
|
98 x 66 mm
|
Maximum vermogen:
|
82 KW/112 PK @ 8500 RPM
|
Maximum koppel:
|
95 NM @ 8000 RPM
|
Verbruik:
|
1:18,2
|
Top Snelheid:
|
260 KM/h
|
Inlaatsysteem:
|
Weber benzine injectie
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Electronisch
|
Start systeem:
|
Electrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige droge plaat
|
Versnellingen:
|
6
|
primaire overbrenging:
|
Tandwielen
|
Secondaire overbrenging:
|
DID 525 5/8 x 5/16
|
Frame Type:
|
brugframe met blok als dragend gedeelte
|
Vering voor:
|
Hydraulische Showa USD telescoopvork
|
Vering achter:
|
Enkele Showa schokdemper
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 220 mm
|
Wielen:
|
Brembo velgen
|
Bandenmaat voor:
|
120/70-ZR17
|
Bandenmaat achter:
|
190/50-ZR 17
|
Lengte:
|
2030 mm
|
Breedte:
|
780 mm
|
Hoogte
|
1080 mm
|
Zithoogte:
|
790 mm
|
Wielbasis:
|
1410 mm
|
Droog gewicht:
|
198 Kg
|
Brandstof:
|
Euro loodvrij
|
Tankinhoud
|
17 liter
|
leverbaar vanaf-tot
|
1998-2002
|
Opmerkingen: |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.