Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt
|
Aantal cilinders:
|
4
|
Nokkenas:
|
Dubbel bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
4
|
Cilinderinhoud:
|
997 cc
|
Koeling:
|
Vloeistof
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
10,2 : 1
|
Boring x slag:
|
74 x 58 mm
|
Maximum vermogen:
|
92 KW/125 PK @ 9500 RPM
|
Maximum koppel:
|
99,4 NM @ 8500 RPM
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
260 KM/h
|
Inlaatsysteem:
|
Carburateur
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Elektronisch met elektronische vervroeger
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
6
|
primaire overbrenging:
|
Tandwielen
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
E-box frame
|
Vering voor:
|
Hydraulische Luchtondersteunde telescoopvork
|
Vering achter:
|
Enkele Uni-Trak schokdemper
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf 280 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 260 mm
|
Wielen:
|
Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
120/80-V 16
|
Bandenmaat achter:
|
150/80-V 16
|
Lengte:
|
2230 mm
|
Breedte:
|
725 mm
|
Hoogte
|
1215 mm
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
238 Kg
|
Brandstof:
|
Eurosuper
|
Tankinhoud
|
21 liter
|
leverbaar vanaf-tot
|
1986-1988
|
Opmerkingen: Foto model 1986 Deze motor wordt in 1989 opgevolgd door de ZX 10 |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.