Technische gegevens | |
Foto beschikbaar gesteld door dhr D. de Leeuw | |
Motor type: |
Viertakt Hartz 1B40 dieselmotor
|
Aantal cilinders: |
1 |
Nokkenas: |
Enkel onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
462 cc
|
Koeling: |
Ventilator en rijwind
|
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
20,5 : 1
|
Boring x slag: |
88 x 76 mm
|
Maximum vermogen: |
8 KW / 11 PK @ 3500 rpm
|
Maximum koppel: |
26,25 Nm @ 2000 rpm
|
Verbruik: |
1 : 45
|
Top Snelheid: |
99 km/h
|
Inlaatsysteem: |
Brandstofpomp en RSN verstuiver
|
Elektrische installatie: |
12 Volt
|
Ontsteking: |
nb |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
meervoudige natte plaat
|
Versnellingen: |
4 |
primaire overbrenging: |
Duplex ketting
|
Secondaire overbrenging: |
V-Snaar |
Frame Type: |
Royal Enfield enkel wiegframe
|
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers
|
Remmen voor: |
Trommel later schijfrem
|
Remmen achter: |
Trommel 152,4 mm
|
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 19
|
Bandenmaat achter: |
3,50 x 19
|
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
760 mm
|
Wielbasis: |
1400 mm
|
Droog gewicht: |
165 kg
|
Brandstof: |
Diesel |
Tankinhoud: |
13,51 ltr
|
leverbaar vanaf-tot: |
nb |
Opmerkingen: |