Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt V motor
|
Aantal cilinders:
|
4
|
Nokkenas:
|
Dubbel Bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
4
|
Cilinderinhoud:
|
1198 cc
|
Koeling:
|
Vloeistof
|
Smeersysteem:
|
Nb
|
Compressie verhouding:
|
10,5 : 1
|
Boring x slag:
|
76 x 66 mm
|
Maximum vermogen:
|
95 KW/130 PK
|
Maximum koppel:
|
115 NM @ 6000 RPM
|
Verbruik:
|
Nb
|
Top Snelheid:
|
nb
|
Inlaatsysteem:
|
Carburateur
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Electronisch met electronische vervroeger
|
Start systeem:
|
Electrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
5
|
primaire overbrenging:
|
Tandwielen
|
Secondaire overbrenging:
|
Cardan
|
Frame Type:
|
Dubbel Wiegframe
|
Vering voor:
|
Hydraulische telescoopvork
|
Vering achter:
|
Twee schokdempers
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf 282 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 282 mm
|
Wielen:
|
Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
110/90-V 18
|
Bandenmaat achter:
|
150/90-V 15
|
Lengte:
|
2300 mm
|
Breedte:
|
795 mm
|
Hoogte
|
1160 mm
|
Zithoogte:
|
765 mm
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
258 Kg
|
Brandstof:
|
Super
|
Tankinhoud
|
15 liter
|
leverbaar vanaf-tot
|
1986-1987
|
Opmerkingen: Een echte stoplichtsprinter die is komen overwaaien uit de USA. De motor is ook via parallel-import Nederland ingevoerd. |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.