Technische gegevens |
|
Bovenste foto's beschikbaar gesteld door dhr R. de Graaf
|
|
Motor type: |
Tweetakt blok met inwendig vliegwiel |
Aantal cilinders: |
1 |
Cilinderinhoud: |
198 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Mengsmering
1 : 25 |
Compressie verhouding: |
1 : 6,4 |
Boring x slag: |
60 x 70 mm |
Maximum vermogen: |
7 PK @ 3850 rpm |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
1: 33 |
Top Snelheid: |
85 km/h |
Inlaatsysteem: |
Zuigerstuurd Bing AJ2/20 carburateur |
Elektrische installatie: |
Noris SDZ 6/30/50 of MLZ 6/30 |
Ontsteking: |
Noris, bobine op plaat intern |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Jurid lamellen in olie |
Versnellingen: |
3 Hand aan de tank |
primaire overbrenging: |
Ketting in Olie 22 x 48 |
Secondaire overbrenging: |
Ketting 15 x 42 |
Frame Type: |
Geperst plaatstalen dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Centrale veer in parallelvork met wrijvingsdemper |
Vering achter: |
Geen |
Remmen voor: |
Trommel |
Remmen achter |
Trommel |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,00 x 19 |
Bandenmaat achter: |
3,00 x 19 |
Lengte: |
208 cm |
Breedte: |
75 cm |
Hoogte |
95 cm (met stuurdemper) |
Zithoogte: |
73 cm |
Wielbasis: |
130 cm |
Droog gewicht: |
115 kg |
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud |
12,5 Ltr |
leverbaar vanaf-tot |
1936-1938 |
Opmerkingen: |