Technische gegevens |
|
Foto beschikbaar gesteld door dhr E. van Raaij |
|
Motor type: |
Tweetakt |
Aantal cilinders: |
1 |
Cilinderinhoud: |
124 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
14,0 : 1 |
Boring x slag: |
54 x 54 mm |
Maximum vermogen: |
13,14 KW / 18 PK @ 8000 rpm |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
nb |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt |
Ontsteking: |
Magneet / Vliegwiel |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Dubbel Wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Zundapp trommel 130 mm |
Remmen achter: |
Trommel 150 mm |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
2,50 x 19 |
Bandenmaat achter: |
3,50 x 18 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
75 kg |
Brandstof: |
Super |
Tankinhoud: |
6,5 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1971-1975 |
Opmerkingen:Motor gebouwd door Jan de Groot en zijn Werkgever Akkerman ook leverbaar met Puch en Sachs motorblokken |