Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt lijnmotor |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Enkel Onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
231,4 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump 2,5 ltr |
Compressie verhouding: |
10,5 : 1 |
Boring x slag: |
44 x 38 mm |
Maximum vermogen: |
20,1 KW / 27,8 PK @ 10.500 rpm |
Maximum koppel: |
18,8 Nm @ 9000 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
150 km/h |
Inlaatsysteem: |
4 x Dell'Orto PHBG 18 B Carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Contactpunten en bobine |
Start systeem: |
Elektrisch / Kick optioneel |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
nb |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Brugframe met blok als dragend gedeelte |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork 30 mm |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Enkele schijf 260 mm |
Remmen achter: |
Trommel 158 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
80/90-S 18 |
Bandenmaat achter: |
90/90-S 18 |
Lengte: |
1940 mm |
Breedte: |
710 mm |
Hoogte: |
950 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
1270 mm |
Rijklaar gewicht: |
140 kg |
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud: |
14,5 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1984 - 1988 |
Opmerkingen:Er is ook een 13 KW / 17 PK versie van deze motor gebouwd met een topsnelheid van 130 km/h |