Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt Honda blok |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
736 cc |
Koeling: |
Olie / Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Compressie verhouding: |
9,2 : 1 |
Boring x slag: |
61 x 63 mm |
Maximum vermogen: |
51,5 KW / 69 PK @ 8000 rpm |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
185 km/h |
Inlaatsysteem: |
4 x Keihin carburateurs 28 mm |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Contactpunten |
Start systeem: |
Elektrisch / Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
nb |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Dubbel wiegframe van Chrome-Molybdeen buis |
Vering voor: |
Hydraulische Ceriani telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Marzocchi schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf met Fontana remschoenen |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf met Fontana remschoenen |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
nb |
Bandenmaat achter: |
nb |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
nb |
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud: |
nb |
leverbaar vanaf-tot: |
1975 |
Opmerkingen:Ontworpen door Massimo TamburiniVan deze motor zijn slechts 10 exemplaren gebouwdDe getoonde foto's zijn van een replica gebouwd in 2016 |