Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt Kawasaki Z 1000 lijnmotor |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Dubbel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
1015 cc |
Koeling: |
Olie / Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Compressie verhouding: |
8,7 : 1 |
Boring x slag: |
70 x 66 mm |
Maximum vermogen: |
62,1 KW / 85 PK @ 8000 rpm |
Maximum koppel: |
79,4 Nm @ 6500 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
233 km/h |
Inlaatsysteem: |
4 x 28 mm carburateur |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Accu / Bobine |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
nb |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi telescoopvork 36 mmofHydraulische Ceriani telescoopvork 35 mm |
Vering achter: |
Enkele schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 260 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 260 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
nb |
Bandenmaat achter: |
nb |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
190 kg |
Brandstof: |
Super |
Tankinhoud: |
nb |
leverbaar vanaf-tot: |
1978 - 1982 |
Opmerkingen:Totaal 827 stuks geproduceerdDe kuip is gemaakt van Fiberglass en ontworpen door Massimo Tamburini |