Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt Suzuki GS 750 blok |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Dubbel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
743 cc |
Koeling: |
Olie / Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Compressie verhouding: |
10,5 : 1 |
Boring x slag: |
69,0 x 56,4 mm |
Maximum vermogen: |
55,9 KW / 75 PK @ 8700 rpm |
Maximum koppel: |
56,9 Nm @ 8250 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
nb |
Inlaatsysteem: |
4 x Mikuni carburateur 29 mm |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
nb |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
nb |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Chroom-Molybdeen frame |
Vering voor: |
Hydraulische Ceriani telescoopvork 35 mm |
Vering achter: |
Enkele Corte & Cosso schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 280 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 260 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
3,00 x 19 |
Bandenmaat achter: |
130/80-H 18 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
196 kg |
Brandstof: |
Super |
Tankinhoud: |
13 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1977 |
Opmerkingen:De motor is ontworpen door Massimo TamburiniVan deze motor zijn slechts 140 exemplaren gebouwd |