Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr R. de Groot |
|
Motor type: |
Viertakt Suzuki lijnmotor |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Dubbel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
986 cc |
Koeling: |
Lucht / Olie |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
9,2 : 1 |
Boring x slag: |
70 x 64,8 mm |
Maximum vermogen: |
66 KW / 90 PK @ 8830 rpm |
Maximum koppel: |
89 Nm @ 5100 rpm |
Verbruik: |
1 : 16,9 |
Top Snelheid: |
244 km/h |
Inlaatsysteem: |
4 x Mikuni VM 28 SS carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronische BSZ ontsteking |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Vakwerkframe |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 280 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 260 mm |
Wielen: |
Magnesium Campagnolo Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
3,50 x 18 |
Bandenmaat achter: |
130/80-18 |
Lengte: |
2112 mm |
Breedte: |
660 mm |
Hoogte: |
1240 mm |
Zithoogte: |
740 mm |
Wielbasis: |
1400 mm |
Netto gewicht: |
29,5 kg |
Brandstof: |
Super gelood |
Tankinhoud: |
15 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1979-1982 |
Opmerkingen:Van deze motor zijn slechts 402 exemplaren gebouwd |