Motor type: |
Viertakt boxermotor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkele onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
650 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Tandwielpomp |
Compressie verhouding: |
8,7 : 1 |
Boring x slag: |
82 x 61,5 mm |
Maximum vermogen: |
35 KW/48 PK @ 7250 RPM |
Maximum koppel: |
47,8 NM @ 3500 RPM |
Verbruik: |
|
Top Snelheid: |
175 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Electronisch met electronische vervroeger |
Start systeem: |
Electrisch |
Koppeling: |
Enkelvoudige droge plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
As |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Dubbel Wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Boge Schokdemper |
Remmen voor: |
Enkele schijf 285 mm |
Remmen achter |
Trommel 200 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
90/90-H18 |
Bandenmaat achter: |
120/90-H18 |
Lengte: |
2175 mm |
Breedte: |
635 mm |
Hoogte |
1150 mm |
Zithoogte: |
mm |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
205 Kg |
Brandstof: |
Eurosuper |
Tankinhoud |
22 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1985-1988 |
Opmerkingen: Foto model 1989 Deze motor verving de R 45 en de R 65 LS en heeft enkelzijdige achterwielophanging De R 65 TIC was een overheidsmotor |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht er kan voorkomen dat door typeveranderingen enkel afwijkingen zijn.
Mocht u fouten zien of aanvulling op de gegevens hebben stuur dan een mail naar info@motorencyclopedie.nl