Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt Revolution Max 975 T motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Dubbel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 |
Cilinderinhoud: |
975 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
Semi-Dry Sump |
Compressie verhouding: |
12 : 1 |
Boring x slag: |
97 x 66 mm |
Maximum vermogen: |
67 KW / 90 PK @ 7500 rpm |
Maximum koppel: |
95 Nm @ 5000 rpm |
Verbruik: |
1 : 22 |
Top Snelheid: |
nb |
Inlaatsysteem: |
Elektronisch geregelde brandstofinjectie |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Triplex ketting |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Semi-Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische Showa telescoopvork 41 mm |
Vering achter: |
Dubbele schokdempers |
Remmen voor: |
Enkele geperforeerde schijf 320 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 260 mm |
Wielen: |
Aluminium gietwielen |
Bandenmaat voor: |
100/90-19 |
Bandenmaat achter: |
150/80-B 16 |
Lengte: |
2206 mm |
Breedte: |
836 mm |
Hoogte: |
1108 mm |
Zithoogte: |
688 / 705 mm |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
210 kg |
Rijklaar gewicht: |
218 kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud: |
11,7 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
2022 - nb |
Opmerkingen: |