Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr R. Fabbro |
|
Motor type: |
Viertakt lijnmotor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
744 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump met tandwielpomp |
Compressie verhouding: |
8,9 : 1 |
Boring x slag: |
80 x 74 mm |
Maximum vermogen: |
38,97 KW / 53 PK @ 6600 rpm |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
184 km/h |
Inlaatsysteem: |
2 x 30 mm carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Accu / Bobine |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Triplex ketting |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Brugframe |
Vering voor: |
Hydraulische Geriani telescoopvork |
Vering achter: |
Twee Geriani schokdempers |
Remmen voor: |
Duplex trommel 230 mm |
Remmen achter: |
Simplex trommel 200 mm |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 18 |
Bandenmaat achter: |
4,00 x 18 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
219 kg |
Brandstof: |
Super gelood |
Tankinhoud: |
18 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1970 - 1980 |
Opmerkingen: |