Technische gegevens |
|
Bovenste foto beschikbaar gesteld door dhr I. StricevicOnderste foto's beschikbaar gesteld door dhr Y. Jones |
|
Motor type: |
Viertakt Suzuki VX 800 V-Motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 |
Cilinderinhoud: |
805 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Compressie verhouding: |
10,0 : 1 |
Boring x slag: |
83 x 74 mm |
Maximum vermogen: |
42,5 KW / 58 PK @ 6000 rpm |
Maximum koppel: |
71 Nm @ 4000 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
175 km/h |
Inlaatsysteem: |
2 x Mikuni 36 mm carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Egli Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi telescoopvorkLatere modellen Hydraulische Paioli USD telescoopvork 40 mm |
Vering achter: |
Twee Bitubo Twin schokdempers |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde Grimeca schijf 320 mm |
Remmen achter: |
Trommel 180 mm |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
120/70-ZR 17 |
Bandenmaat achter: |
160/70-Zr 17 |
Lengte: |
2130 mm |
Breedte: |
790 mm |
Hoogte: |
1070 mm |
Zithoogte: |
770 mm |
Wielbasis: |
1480 mm |
Droog gewicht: |
209 kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud: |
17 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
2000 - 2007 |
Opmerkingen:De motor is een ontwerp van Target Design met een door Frits Egli ontworpen frame Deze motor is ook bekend als Big Roadster V 3.8 Er zijn slechts 3 stuks van deze motor verkocht in Nederland |