Technische gegevens |
|
Motor type: |
Tweetakt |
Aantal cilinders: |
1 |
Cilinderinhoud: |
49 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Autolube |
Smeerolietank: |
0,8 ltr |
Compressie verhouding: |
6,9 : 1 |
Boring x slag: |
40 x 39,7 mm |
Maximum vermogen: |
3,7 KW / 5 PK @ 8000 rpm |
Maximum koppel: |
27,65 Nm @ 7000 rpm |
Verbruik: |
1 : 80 |
Top Snelheid: |
nb |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt |
Ontsteking: |
CDI onsteking |
Bougie: |
B7HS |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
nb |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Tandwiel voorkant: |
12 Tands |
Tandwiel achterkant: |
43 Tands |
Frame Type: |
Semi-Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Trommel |
Remmen achter: |
Trommel |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
2,50 x 14 |
Bandenmaat achter: |
,75 x 142 |
Lengte: |
1675 mm |
Breedte: |
705 mm |
Hoogte: |
940 mm |
Zithoogte: |
685 mm |
Wielbasis: |
1065 mm |
Droog gewicht: |
64 kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud: |
5,7 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1972 - nb |
Opmerkingen:De Yamaha Mini (Mini Train) verscheen voor het eerst in augustus 1970 onder de naam FT50.In 1972 werd hij uitgebracht als de GT50.In 1977 werd de GT50II met een 5-versnellingsbak geïntroduceerd en in 1979 onderging deze een volledige modelwijziging.Het is opnieuw ontworpen, en voorzien vaneen Monocross-ophanging.In de jaren 80 kleine wijziging, en werd de motor uitgerust met een toerenteller. |