Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr R. de Graaf |
|
Motor type: |
Tweetakt parallel twin met membraaninlaat |
Aantal cilinders: |
2 |
Cilinderinhoud: |
247 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Autolube |
Compressie verhouding: |
6,7 : 1 |
Boring x slag: |
54 x 54 mm |
Maximum vermogen: |
21,9 KW / 30 PK @ 7500 rpm |
Maximum koppel: |
28,5 Nm @ 7000 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
155 km/h |
Inlaatsysteem: |
2 x Mikuni VM 28 SC carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Accu met contactpunten |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Enkele schijf 267 mm |
Remmen achter: |
Simplex trommelna 1976Enkele schijf 267 mm |
Wielen: |
Spaakwielenna 1976Aluminium Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
3,00 x 18 |
Bandenmaat achter: |
3,50 x 18 |
Lengte: |
2030 mm |
Breedte: |
830 mm |
Hoogte: |
1085 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
1325 mm |
Droog gewicht: |
152 kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud: |
16 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1973 - 1979 |
Opmerkingen: |