Technische gegevens |
|
Bovenste foto beschikbaar gesteld door dhr R. de Graaf |
|
Motor type: |
Viertakt Lijnmotor |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Enkele bovenliggend ketting aangedreven |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
499 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Cartersmering |
Compressie verhouding: |
10,2 : 1 |
Boring x slag: |
56 x 50,6 mm |
Maximum vermogen: |
37 KW/50 PK @ 8900 RPM |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
1: 16,9 |
Top Snelheid: |
169 Km/h |
Inlaatsysteem: |
4 Dell'Orto Carburateurs met mechanisch zuigermembraan |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Accu/Bobine |
Start systeem: |
Electrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Dubbel Wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Dubbele schijf 260 mm |
Remmen achter |
Enkele schijf |
Wielen: |
Aluminium Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
3,50 x 18 |
Bandenmaat achter: |
4,10 x 18 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
1400 mm |
Droog gewicht: |
186 Kg |
Brandstof: |
Super |
Tankinhoud |
15 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1981-nb |
Opmerkingen: Rechter voorremschijf en de achterremschijf gekoppeld |