Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt BMW/Rotax blok
|
Aantal cilinders: |
1 |
Nokkenas: |
Dubbel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 |
Cilinderinhoud: |
652 CC |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
9,5 : 1 |
Boring x slag: |
100 x 83 MM |
Maximum vermogen: |
36 KW/ 48 PK @ 6500 RPM |
Maximum koppel: |
57,8 NM @ 6000 RPM |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
175 Km/h |
Inlaatsysteem: |
2 x 33 mm Mikuni BST Carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Aluminium buisframe
|
Vering voor: |
Hydraulische Paioli telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele schokdemper |
Remmen voor: |
Enkele geperforeerde schijf 320 MM
|
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 230 MM
|
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/70-ZR 17
|
Bandenmaat achter: |
160/60-ZR 17
|
Lengte: |
1990 MM
|
Breedte: |
720 MM
|
Hoogte: |
1100 MM
|
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
145 Kg |
Brandstof: |
Super Loodvrij
|
Tankinhoud: |
15 liter |
leverbaar vanaf-tot: |
nb |
Opmerkingen:Er
is ook een tweepersoons versie de Biposto, met een opvoerkit kan het
vermogen toenemen tot 58 PK @ 7000 rpm. het motorblok wordt ook
gebruikt door BMW in de F 650 Funduro |