Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt Ducati L-Motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
904 cc |
Koeling: |
Olie/Lucht |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
9,2 : 1 |
Boring x slag: |
92 x 68 mm |
Maximum vermogen: |
65 KW / 89,4 PK @ 7500 rm |
Maximum koppel: |
90 Nm @ 5000 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
225,4 km/h |
Inlaatsysteem: |
2 Mikuni BDST 38 carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige droge plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Aluminium buisframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 230 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/70-17 |
Bandenmaat achter: |
180/55-17 |
Lengte: |
2030 mm |
Breedte: |
760 mm |
Hoogte |
990 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
168 kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud |
16 ltr |
leverbaar vanaf-tot |
1994-1995 |
Opmerkingen:Van deze motor zijn slechts 175 stuks gebouwd |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.