Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt L-motor (Ducati) |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 Desmodromisch bediend |
Cilinderinhoud: |
904 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Nb |
Compressie verhouding: |
9,2 : 1 |
Boring x slag: |
92 x 68 mm |
Maximum vermogen: |
63 KW/ 86 PK @ 7000 RPM |
Maximum koppel: |
90,6 NM @ 5700 RPM |
Verbruik: |
Nb |
Top Snelheid: |
220 KM/h |
Inlaatsysteem: |
2 x 38 MM Mikuni Carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige droge plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Brugframe gemaakt van ovale aluminium buis |
Vering voor: |
Hydraulische Paioli telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Öhlins schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 230 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/70-ZR 17 |
Bandenmaat achter: |
180/55-ZR 17 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
165 Kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud |
20 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1999-2002 |
Opmerkingen: |