Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt L-Motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 Desmodromisch aangedreven |
Cilinderinhoud: |
1079 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
10,5 : 1 |
Boring x slag: |
98 x 71,5 mm |
Maximum vermogen: |
70,8 KW / 96 PK @ 7050 rpm |
Maximum koppel: |
105 Nm @ 5500 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
275 km/h |
Inlaatsysteem: |
Elektronisch gestuurde Marelli brandstofinjectie |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Ronde stalen buis met blok als dragend gedeelte |
Vering voor: |
Hydraulische Öhlins USD telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Öhlins schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 220 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/60-ZR 17 |
Bandenmaat achter: |
180/55-ZR 17 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte |
nb |
Zithoogte: |
810 mm |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
169 kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud |
nb |
leverbaar vanaf-tot |
nb |
Opmerkingen: |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.