Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt gekanteld geplaatst |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Dubbele Bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
987 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
|
Compressie verhouding: |
10,2 : 1 |
Boring x slag: |
67 x 70 mm |
Maximum vermogen: |
66 KW/90 PK @ 8000 RPM |
Maximum koppel: |
86 NM @ 6000 RPM |
Verbruik: |
|
Top Snelheid: |
215 KM/h |
Inlaatsysteem: |
|
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Digitaal electronisch |
Start systeem: |
Electrisch |
Koppeling: |
Enkele droge plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
As |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Brugframe met blok als dragend gedeelte |
Vering voor: |
Hydraulische BMW/Fichtel telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Boge/Bilstein schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 285 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 285 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
100/90-V 18 |
Bandenmaat achter: |
130/90-V 17 |
Lengte: |
2220 mm |
Breedte: |
960 mm |
Hoogte |
1150 mm |
Zithoogte: |
810 mm |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
215 Kg |
Brandstof: |
Eurosuper |
Tankinhoud |
22 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1983-nb |
Opmerkingen: stuurkuip niet origineel De K 100 is het basismodel en in verschillende varianten leverbaar oa ook leverbaar met ABS |