Technische gegevens | |
Foto's beschikbaar gesteld door dhr L. de Jong | |
Motor type: |
Viertakt |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
|
Aantal kleppen per cilinder: |
2 OHV |
Cilinderinhoud: |
736 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Tandwielpomp |
Compressie verhouding: |
6,5 : 1 |
Boring x slag: |
83 x 68 mm |
Maximum vermogen: |
25 pk @ 4000 rpm later 33 PK @ 4500 RPM |
Maximum koppel: |
|
Verbruik: |
|
Top Snelheid: |
126 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt gelijkstroom |
Ontsteking: |
Magneet later bobine |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Enkele droge plaat later dubbele plaat |
Versnellingen: |
3 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Dubbel Wiegframe met geperste plaat |
Vering voor: |
1 x 9 bladveren met 1 of 2 wrijvingsdempers |
Vering achter: |
Geen |
Remmen voor: |
Trommel |
Remmen achter |
Cardan |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 26 |
Bandenmaat achter: |
3,25 x 26 |
Lengte: |
|
Breedte: |
|
Hoogte |
|
Zithoogte: |
|
Wielbasis: |
1380 mm |
Droog gewicht: |
165 Kg |
Brandstof: |
|
Tankinhoud |
14 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1929-1934 in 5 series |
Opmerkingen: Aantal geproduceerd: 1106 stuks |