Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt V-motor
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
Dubbel bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
4
|
Cilinderinhoud:
|
997
|
Koeling:
|
Vloeistof
|
Smeersysteem:
|
Dry-Sump
|
Compressie verhouding:
|
nb
|
Boring x slag:
|
97 x 67,5 mm
|
Maximum vermogen:
|
nb
|
Maximum koppel:
|
nb
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
nb
|
Inlaatsysteem:
|
Electronisch geregelde brandstofinjectie
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Elektronisch
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
6
|
primaire overbrenging:
|
Tandwielen
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
nb
|
Vering voor:
|
Hydraulische Öhlins USDtelescoopvork
|
Vering achter:
|
Enkele Öhlins schokdemper
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf
|
Wielen:
|
nb
|
Bandenmaat voor:
|
120/70-17
|
Bandenmaat achter:
|
190/50-17
|
Lengte:
|
nb
|
Breedte:
|
nb
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
180 kg
|
Brandstof:
|
nb
|
Tankinhoud
|
18 ltr
|
leverbaar vanaf-tot
|
nb
|
Opmerkingen: De Boxer SSR 1000 is een twee in één motorfiets bij aankoop krijgt met een kit waarbij men de motor om kan bouwen van een naked roadster tot een volledig gekuipte sportmotor. Er zijn slechts 300 stuks geproduceerd |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.