Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt L- Motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Dubbele Bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 Desmodromisch gestuurd |
Cilinderinhoud: |
998 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
Tandwielpomp |
Compressie verhouding: |
11,4 : 1 |
Boring x slag: |
100 x 63,5 mm |
Maximum vermogen: |
95,7 KW / 130 PK @ 9500 RPM |
Maximum koppel: |
103,9 NM @ 7500 RPM |
Verbruik: |
|
Top Snelheid: |
200 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Elektronisch geregelde Magneti Marelli brandstofinjectie |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige droge plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Vakwerkframe |
Vering voor: |
Hydraulische Showa USD telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Sachs schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 245 mm |
Wielen: |
Aluminium gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/70-ZR17 |
Bandenmaat achter: |
180/55-ZR 17 |
Lengte: |
2121 mm |
Breedte: |
nb |
Hoogte |
1222 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
177 Kg |
Brandstof: |
Euro loodvrij |
Tankinhoud |
14 liter |
leverbaar vanaf-tot |
2006- |
Opmerkingen: |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.