Technische gegevens
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr J. Fuhler
|
Motor type:
|
Tweetakt
|
Aantal cilinders:
|
1
|
Cilinderinhoud:
|
196 cc
|
Koeling:
|
Lucht
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
7,0 : 1
|
Boring x slag:
|
61 x 64 mm
|
Maximum vermogen:
|
8,8 KW / 12 PK @ 5900 Rpm
|
Maximum koppel:
|
nb
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
105 KM/h
|
Inlaatsysteem:
|
Carburateur
|
Elektrische installatie:
|
6 Volt
|
Ontsteking:
|
Magneet/vliegwiel
|
Start systeem:
|
Kick
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
4
|
primaire overbrenging:
|
Ketting
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
Enkelvoudig wiegframe
|
Vering voor:
|
Hydraulische telescoopvork
|
Vering achter:
|
Twee schokdempers
|
Remmen voor:
|
Trommel 180 mm
|
Remmen achter
|
Trommel 180 mm
|
Wielen:
|
Spaakwielen
|
Bandenmaat voor:
|
1,85 x 19
|
Bandenmaat achter:
|
1,85 x 19
|
Lengte:
|
2030 mm
|
Breedte:
|
670 mm
|
Hoogte
|
980 mm
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
131 Kg
|
Brandstof:
|
Super
|
Tankinhoud
|
13,5 ltr
|
leverbaar vanaf-tot
|
1956-1960
| Opmerkingen: Bovenste twee foto's zijn voor de restauratie, de onderste twee na de restauratie |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht er kan voorkomen dat door typeveranderingen enkel afwijkingen zijn.