Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt
|
Aantal cilinders:
|
1
|
Nokkenas:
|
Dubbel bovenliggend aangedreven door een tandriem
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
4
|
Cilinderinhoud:
|
558 cc
|
Koeling:
|
Vloeistof
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
10,5 : 1
|
Boring x slag:
|
98 x 74 mm
|
Maximum vermogen:
|
34 KW/ 46 PK @ 7000 RPM
|
Maximum koppel:
|
50 NM @ 6000 RPM
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
168 KM/h
|
Inlaatsysteem:
|
nb
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Elektronisch
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
5
|
primaire overbrenging:
|
Tandwielen
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
Ruggegraatframe
|
Vering voor:
|
Hydraulische USD telescoopvork
|
Vering achter:
|
Enkele schokdemper
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf 270 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 240 mm
|
Wielen:
|
Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
120/60-ZR 17
|
Bandenmaat achter:
|
160/60-ZR 17
|
Lengte:
|
2210 mm
|
Breedte:
|
800 mm
|
Hoogte
|
1180 mm
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
173 Kg
|
Brandstof:
|
Super loodvrij
|
Tankinhoud
|
11,5 liter
|
leverbaar vanaf-tot
|
1993-1994
|
Opmerkingen: Dit is één van de laatste motoren van Gilera voordat de fabriek overgaat in Aprilia |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.