Technische gegevens | |
Motor type: |
Tweetakt met Reed valve |
Aantal cilinders: |
2 |
Cilinderinhoud: |
249 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
Seperate oliepomp |
Compressie verhouding: |
7,4 : 1 |
Boring x slag: |
56 x 50,6 mm |
Maximum vermogen: |
40,4 KW / 55 PK @ 10.500 rpm |
Maximum koppel: |
34 Nm @ 10.500 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
210 km/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Aluminium Delta-box frame |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 247 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 187 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
100/70-R 17 |
Bandenmaat achter: |
130/60-R 16 |
Lengte: |
2005 mm |
Breedte: |
690 mm |
Hoogte |
1115 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
123 Kg |
Brandstof: |
Eurosuper |
Tankinhoud |
16 Ltr |
leverbaar vanaf-tot |
1988-1989 |
Opmerkingen:Deze motor word in 1990 opgevolgd door de Kawasaki KR 1 S |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.