home

MOTO GUZZI BARTORILLA SPECIAL TRAIL

click for big

click for big

Technische gegevens

Gegevens en foto's beschikbaar gesteld door dhr J. Norek

Motor type:

Viertakt

Aantal cilinders:

1

Nokkenas:

nb

Aantal kleppen per cilinder:

nb

Cilinderinhoud:

222 cc

Koeling:

Lucht

Smeersysteem:

Wet-Sump

Compressie verhouding:

8,5 : 1

Boring x slag:

66 x 65 mm

Maximum vermogen:

16 PK @ 5600rpm

Maximum koppel:

nb

Verbruik:

nb

Top Snelheid:

nb

Inlaatsysteem:

Dell'Orto VGB 25 carburateur

Elektrische installatie:

nb

Ontsteking:

nb

Start systeem:

nb

Koppeling:

Meervoudige natte plaat

Versnellingen:

5

primaire overbrenging:

Tandwielen

Secondaire overbrenging:

Ketting

Frame Type:

Chroom-Molybdeen frame met blok als dragend gedeelte

Vering voor:

Hydraulische Marzocchi Magnesium ultralight telescoopvork

Vering achter:

Twee Bitubo schokdempers

Remmen voor:

Trommel 120 mm

Remmen achter:

Trommel 120 mm

Wielen:

Spaakwielen

Bandenmaat voor:

2.75 x 21

Bandenmaat achter:

4.00 x 19

Balhoofdshoek:

62 graden

Grond speling:

320 mm

Hoogte:

nb

Zithoogte:

780 mm

Wielbasis:

1300 mm

Droog gewicht:

84 kg

Brandstof:

nb

Tankinhoud:

nb

leverbaar vanaf-tot:

nb

Opmerkingen: Er zijn slecht 13 stuks geproduceerd van deze motor later zijn er nog enkele replica's verschenen (bron:Giuseppe Bartorilla)

De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.