Technische gegevens |
|
Gegevens en foto's beschikbaar gesteld door dhr J. Norek |
|
Motor type: |
Viertakt |
Aantal cilinders: |
1 |
Nokkenas: |
nb |
Aantal kleppen per cilinder: |
nb |
Cilinderinhoud: |
222 cc
|
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Compressie verhouding: |
8,5 : 1
|
Boring x slag: |
66 x 65 mm
|
Maximum vermogen: |
16 PK @ 5600rpm
|
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
nb |
Inlaatsysteem: |
Dell'Orto VGB 25 carburateur
|
Elektrische installatie: |
nb |
Ontsteking: |
nb |
Start systeem: |
nb |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Chroom-Molybdeen frame met blok als dragend gedeelte
|
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi Magnesium ultralight telescoopvork |
Vering achter: |
Twee Bitubo schokdempers
|
Remmen voor: |
Trommel 120 mm
|
Remmen achter: |
Trommel 120 mm
|
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
2.75 x 21
|
Bandenmaat achter: |
4.00 x 19
|
Balhoofdshoek: |
62 graden
|
Grond speling:
|
320 mm
|
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
780 mm
|
Wielbasis: |
1300 mm
|
Droog gewicht: |
84 kg
|
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud: |
nb |
leverbaar vanaf-tot: |
nb |
Opmerkingen:
Er zijn slecht 13 stuks geproduceerd van deze motor later zijn er nog
enkele replica's verschenen (bron:Giuseppe Bartorilla)
|