Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt V-motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 |
Cilinderinhoud: |
992 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
10,0 : 1 |
Boring x slag: |
90 x 78 mm |
Maximum vermogen: |
68 KW/ 95 PK @ 8000 RPM |
Maximum koppel: |
98 NM @ 6000 RPM |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
240 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Weber-Marelli brandstofinjectie |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige droge plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Ruggegraatframe met blok als dragend gedeelte |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Koni schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 300 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 260 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/70-ZR 17 |
Bandenmaat achter: |
160/60-ZR 18 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
205 Kg |
Brandstof: |
Super Loodvrij |
Tankinhoud |
25 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1992-1997 |
Opmerkingen: Deze motor is ontwikkeld door Moto Guzzi specialist en tandarts Dr. John Wittner |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.