Technische gegevens
| Foto beschikbaar gesteld door dhr I. Cauwenberghs uit België
|
Motor type:
|
Viertakt V motor
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
2 Desmodromisch gestuurd
|
Cilinderinhoud:
|
904 of 944 cc
|
Koeling:
|
Lucht
|
Smeersysteem:
|
Nb
|
Compressie verhouding:
|
10,5 : 1
|
Boring x slag:
|
92 x 68 mm
|
Maximum vermogen:
|
nb
|
Maximum koppel:
|
nb
|
Verbruik:
|
Nb
|
Top Snelheid:
|
nb
|
Inlaatsysteem:
|
2 x Mikuni's 38 mm Carburateur met constant vacuum
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Nippondenso CDI
|
Start systeem:
|
Electrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige droge plaat
|
Versnellingen:
|
6
|
primaire overbrenging:
|
nb
|
Secondaire overbrenging:
|
nb
|
Frame Type:
|
Ovaal buisvormig aluminium
|
Vering voor:
|
Showa 41 mmHydraulische USD telescoopvork
|
Vering achter:
|
Swingarm met Showa monoshock cantalever
|
Remmen voor:
|
2 zwevende Brembo RVS schijven met 4 zuiger remklauwen
|
Remmen achter
|
Enkele vaste Brembo schijf met 2 zuiger remklauwen
|
Wielen:
|
Marchesini Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
120/70-17
|
Bandenmaat achter:
|
190/55-17
|
Lengte:
|
nb
|
Breedte:
|
nb
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
1390 mm
|
Droog gewicht:
|
158 KG
|
Brandstof:
|
nb
|
Tankinhoud
|
nb
|
leverbaar vanaf-tot
|
nb
|
Opmerkingen: Ook leverbaar als framekit |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.